Študent má vďaka absolvovaní tohto štúdijného programu široké povedomie o práci v marketingovej sfére. V praxi sa môže uplatniť ako: marketingový manažér, producent, pracovník reklamnej agentúre, PR špecialista, manažér mediálnych inštitúcií, sales-manažér, onlinemarketér.
Absolvent má základné poznatky potrebné pre pochopenie fungovania mediálneho systému. Môže sa uplatniť v nasledovných profesiách: novinár, reportér, editor, mediálny špecialista, tlačový hovorca, copywriter, zvukár, kameraman, grafik, fotoreportér, redaktor, content manažér, PR.
Absolventi sa môžu presadiť vo firmách zameraných na produkciu digitálnych formátov, zábavných hier, v marketingových, reklamných agentúrach, v oblastiach popularizácie vedy, techniky, propagácie histórie, regiónu, štátu, pri tvorbe edukačných aktivít škôl, vzdelávacích firiem a agentúr.
Absolventi získajú prehľad v oblasti medíálnej výchovy. Uplatniť sa môžu ako redaktori v médiách (špeciálne s orientáciou na vzdelávanie); ako pedagogickí asistenti či učitelia mediálnej výchovy; odborní pracovníci; ako projektoví vývojári z mediálnej oblasti; ako manažéri mediálnych projektov.
Štúdiom programu media relations vstupuje študent do oblasti masmediálnych štúdií. Program je v anglickom jazyku. Absolventi nájdu uplatnenie ako: firemný špecialista pre styk s médiami, pracovník vo vydavateľstve, výkonný pracovník PR agentúry, výkonný pracovník mediálnej agentúry.
Nevieš z čoho sa učiť na prijímačky? Pripravil sme pre Vás, elektronickú príručku spolu s ukážkovými testami.
Ak si počas celej strednej školy nemal na koncoročnom vysvedčení a maturite horší priemer ako 1.50, berieme ťa.
Podať prihlášku môžeš elektronicky alebo klasickou papierovou formou.
Čas máš do:
Prijímacie konanie sa uskutočnia ONLINE, formou testu. Informácie vám budú poskytnuté v predstihu.